הגיל השלישי, סיעוד

כיצד תבחרו כורסת קימה בשמונה שלבים פשוטים

כורסת קימה דגם סייג'

מהי כורסת קימה ולמה היא משמשת

כורסת קימה היא כורסה ייחודית המסייעת למוגבלי ניידות ותנועה עם דגש על אנשים בעלי משקל עודף, לעבור ממצב של שכיבה או ישיבה על הכורסה, למצב עמידה. מדובר בכורסה חשמלית מיוחדת המצוידת כמה מנועים חזקים, המאפשרים את ההרמה של האדם ממצב שכיבה או ישיבה, למצב עמידה.
כיצד ניתן למעשה לבחור את הכורסה המתאימה ביותר עם כמה שפחות סיבוכים? על כל אלה ועוד תוכלו לקרוא בשורות הבאות.

הפרמטרים שיסייעו לכם לבחור את הכורסה

כאשר בוחנים היטב כורסאות קימה- שהן למעשה כורסאות טלוויזיה מתקדמות עם יכולת הרמה, יש כ8 פרמטרים שונים שמן הראוי שניתן עליהם את הדעת לפני שאנחנו מבצעים רכישה. מיקוד ותשומת לב לפרטים האלה, יכולים להקל עליכם בצורה מהותית את הבחירה בכורסת הקימה הנכונה והמתאימה ביותר עבורכם. אז בואו נתחיל 😊.

 

  1.   נוחות
    נוחות היא אחד הפרמטרים הכי חשובים ברכישה של כל רהיט לבית. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר ברהיט כל כך חשוב שמטרתו לסייע בהעמדה של הקשיש או אדם הסובל ממשקל עודף. לכן, כאשר מתיישבים על הכורסה חשוב להרגיש שהיא נוחה ונעימה, שאינה לוחצת או מכאיבה בגב או בנקודות לחץ ושאינה חלילה מייצרת פצעי לחץ. לאחר שסיננו את הנוחות ביותר, נעבור לשלב הבא בתוכנית.
     
  2.   פרקטיות
    כאשר אנחנו מדברים על פרקטיות, אנחנו מתכוונים למעשה לבחון את מידת ההתאמה של הכורסה לבית, כיצד היא משתלבת בצורה הטובה ביותר ועד כמה היא תהיה יעילה בחלל המסוים אותו ייעדנו מראש עבורה. נראה כי יש לה מספיק מקום, או שאינה תופסת יותר מידי מקום, שהיא אכן מועילה ומתאימה לצרכים שלנו.
     
  3.   משקל נשיאה מקסימלי
    לכל כורסה יש את הגבולות שלה. חשוב מאוד שתהיה הלימה והתאמה בין משקלו של מי שאמור להשתמש בה לבין המשקל המקסימלי שהיא מסוגלת לשאת. לרוב ככל שהכורסה חזקה יותר יש לה יותר מנועים והיא יכולה לתת מענה פשוט ומרבי. חשוב לבדוק את המשקל שכן לעיתים אין צורך בהרמה של משקל כבד מאוד- מה שיכול לחסוך לכם כמה אלפי שקלים חדשים. בחנו בעיון את משקל הנשיאה המקסימלי.
     
  4.   רמת ההרמה
    בחנו בנתונים הטכניים של הרהיט את רמת ההרמה שמעניקה הכורסה. ככל שזווית ההרמה והרכינה גדולה יותר, כך יהיה קל יותר למשתמש בה לעבור ממצב של שכיבה או ישיבה, למצב עמידה. ישנן כורסאות המגיעות לזווית של 170 מעלות בשכיבה ,ועד להרמה מלאה והעמדה על שתי הרגליים.
     
  5.   גובהו של המשתמש ועיצוב הכורסה
    אחד הפרמטרים הכי חשובים בבחירה נכונה היא התאמת הכורסה לגובהו של המשתמש. ישנן כורסאות שונות בגדלים שונים. ישנן כורסאות חשמליות המתאימות לאנשים נמוכי קומה, בעוד אחרות מתאימות יותר לאנשים גבוהים. את הפרמטרים  הללו ניתן לקרוא בעלון שלה, וניתן להתרשם מעומק המושב, גובהו מהרצפה, עומק המושב, גובה המושב, רוחב וגובה המושב האחורי ועוד.

    בחנו היטב גם את עיצובה של הכורסה כולל צבע הבד, המרקם שלו, עד כמה הוא יפה ומשתלב עם שאר הרהיטים בבית ועד כמה כורסת ההרמה החשמלית מתאימה לאורח החיים והסטייל בביתכם וכיצד היא משתלבת עם עיצוב הפנים של הבית.

    אנחנו באתר נגיש משווקים ומוכרים כורסאות קימה מבד נושם שאחד מיתרונותיו היא העובדה שהוא גם דוחה אבק וגם עמיד למים. חשוב לזכור כי כאשר השימוש בכורסה הוא יומיומי ואינטנסיבי, יש לכך משמעות גדולה הן מבחינת הנוחות, הליכלוך והרטיבות של הבד.
     
  6.   אחריות
    כאשר יש לכם אבא ואמא למוצר שלכם הוא הופך להיות יקר ערך. אחריות לפיכך, היא רכיב מאוד חשוב, במיוחד כאשר מדובר במוצר שהוא מאוד יקר, ומאוד חשוב לרווחתו של מי שקנה אותו, על מנת להקל על חייו ולהתאים לאורח חייו ולבריאותו- עד כמה שניתן. במיוחד כאשר מדובר במוצר יקר המצויד בארבעה או חמישה מנועים, חשוב שתהיה אחריות כמה שיותר ארוכה על המוצר- להבטיח שתהיה לו אחריות במקרה של תקלה.
     
  7.   תקציב ומחיר
    הנחת היסוד שלנו אומרת כי לפני שאתם הולכים לרכוש את המוצר, תכננתם לכם תקציב על מנת לעמוד ביעדים השונים. חשוב מאוד שתהיה התאמה בין התקציב שהקציתם למשימה, לבין המחיר בפועל. השתדלו לבחור את הרהיט המתאים ביותר עבורכם, אך עם זאת גם השתדלו שלא לחרוג מהתקציב המתוכנן. תקציב חכם ומהודק, מוביל לרכישה טובה, איכותית וכזו שמתאימה למידותיכם.
  8. השוואה בין דגמים ורכישה
    לאחר שעברתם את כל שבעת השלבים, כל מה שנותר לכם הוא לקחת את 3-4 הכורסאות קימה החשמליות המתאימות ביותר עבורכם ולכיסכם, בצעו השוואה בין הפרמטרים של הכורסאות השונות, בצעו סינון אחרון המתבסס על כל השלבים הקודמים ובצעו רכישה משכילה של הדגם שמתאים ביותר למידותיכם הפיזית והכלכלית.

בהצלחה 😊

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *