מאמרים כלליים

זכאות לסיוע במימון שיפוץ

זכרות לסיוע במימון שיפוץ- מידע שחשוב להכיר

כיצד תדעו שאתם.ן זכאים.ות לסיוע במימון לשיפוץ בבית, מהם העקרונות לקבלת סיוע בשיפוץ, כיצד פונים לקבלת סיוע ומה קורה אם אינכם.ן זכאים.יות לסיוע במימון השיפוץ?

לקוחות רבים הזקוקים.ות להנגשה ולהתאמה של הבית פונים.ות אלינו בשאלה, כיצד ניתן לדעת ולקבל לסיוע ממשרד הבינוי והשיכון למימון השיפוץ. ובכן, הקריטריונים הם רבים ותלויים בכמה פרמטרים, הנה עיקרם.

התנאי הראשוני והמשמעותי ביותר לקבלת סיוע במימון לשיפוץ הוא בעלות על הדירה, או כשהבעלות על הדירה היא של קרוב משפחה מדרגה ראשונה, כלומר הורה או ילד – זאת כל עוד אין דירה אחרת בבעלות המטופל.ת הנזקק.ת לסיוע. לצורך כך, גם אנשים המתגוררים בדמי מפתח, בדיור ציבורי, או בקיבוץ זכאים לסיוע. אם אתם.ן עונים.ות על קריטריון זה עליכם.ן לפנות ליחידה להמשך טיפול, בקופת החולים בה אתם.ן חברים.ות כדי שייקבע לכם.ן מועד בו לביקור בית, לצורך הכנת דוח והמלצות על ידי מרפא.ה בעיסוק.

לאחר קבלת ההמלצות יש לפנות ולקבל הצעת מחיר לביצוע השינויים הנדרשים. לנו, בחברת נגיש, יש צוות מיומן ומנוסה שישמח לעמוד לרשותכם בשלב זה, לספק הצעת מחיר מקבלן מורשה, ובהמשך לפקח על העבודה, מתחילתה ועד סופה, על ידי מנהלת מחלקת תכנון והתאמת הבית, שהיא בעלת ניסיון עשיר ומתמחה בהנגשה.

כיצד מגישים בקשה לסיוע במימון שיפוץ?

את הבקשה, ביחד עם המלצות המרפא.ה בעיסוק, ביחד עם הצעת המחיר מן הקבלן יש להגיש למשרד השיכון. כפי הנראה, תתבקשו להגיש טפסים נוספים הנוגעים למצבכם האישי. לנוחיותכם.ן מצורף קישור לאתר משרד השיכון בו מפורטים במלואם התנאים העדכניים ביותר, וטופס מקוון להגשת הבקשה למימון שיפוץ >>

לאחר תקופה המתנה (כ-90 יום)  תקבלו תשובה לגבי הזכאות וגובה הסיוע, איתם תכלו לפנות לקבלן או לחברה שהגישו את הצעת המחיר ולהתחיל את השיפוץ.

ומה אם אינכם.ן זכאים.יות לסיוע במימון שיפוץ?

ניתן לבדוק אפשרויות סיוע נוספות למימון: כגון  משכנתא הפוכה, קרן לניצולי שואה, פוליסת ביטוח וכדומה.

לשאלות נוספות לגבי התהליך, לבירורים אודות אפשרויות מימון נוספות, בדיקת זכאות להחזרים מחברות ביטוח,
הנכם.ן מוזמנים.ות לפנות לחברת נגיש.