הגיל השלישי

עזרים חשובים לשיפור חייהם של בני הגיל השלישי

עזרים חשובים לשיפור חייהם של בני הגיל השלישי

חייהם של בני הגיל השלישי הופכים למורכבים יותר ויותר עם הגיל. השינויים התעסוקתיים, החברתיים ובעיקר השינויים הפיזיולוגים, גורמים לירידה ביכולת לבצע פעולות יום יומיות פשוטות. כיום, על מנת להתמודד עם מצב זה, ישנם עזרים רבים לבני הגיל השלישי אשר ביכולתם לשפר את חייהם בצורה משמעותית.

 

ניידות בגיל השלישי

אחת הבעיות הראשונות שמופיעות עם ההגעה לגיל השלישי הוא הקושי בניידות – ניידות בבית ובמיוחד בניידות חוץ. הליכה או נסיעה למרחקים קצרים וארוכים, הן רק חלק מהמשימות שבגיל השלישי הופכות למורכבות יותר משהיו בעבר. כדי להתמודד עם בעיות אלו ישנם מספר עזרים לבני הגיל השלישי בהם ניתן להשתמש. 

קלנועית וכסא גלגלים חשמלי הם עזרים למוגבלי ניידות אשר מיועדים לנסיעות ארוכות. עזרים אלו מצוידים במנוע חשמלי אשר מקל על הנסיעה ולא מצריך התאמצות מצד הקשיש. במקרים אחרים בהם אנחנו מעוניינים להשתמש בעזרים שאינם ממונעים, ניתן לבחור ברולטורים, הליכון לקשישים או בכיסא גלגלים רגיל. כל אלה ועוד הם עזרים למוגבלי ניידות אשר מסייעים לבני הגיל השלישי להמשיך לחיות את חייהם בצורה מכובדת וראויה.

עזרים בחדר האמבטיה

חדר האמבטיה הוא חדר המוכר כמועד לפורענות וזאת מכיוון שהרצפה החלקה בשילוב עם מים, עלולה ליצור מצב של תאונות החלקה ונפילות שעלולות לגרום לשברים ולנזקי גוף קשים לקשישים. על מנת להתמודד עם בעיות בחדר האמבטיה ישנם מספר עזרים לבני הגיל השלישי בהם ניתן להשתמש. ידיות אחיזה לשירותים הן ידיות אשר מסייעות לקשישים בפעולת הקימה והישיבה ממושב האסלה. יחד עם הגבהות לאסלה, הקשיש יכול להשתמש בשירותים לבדו ועזרים אלה מסייעים לעצמאותו. ידיות אחיזה למקלחת מסייעות גם הן בפעולה בסיסית של כניסה ויציאה מהמקלחת, ובנוסף בהחזקה בזמן המקלחת. ידיות האחיזה תורמת ליציבה ויכולות לסייע לקשישים במצבים של איבוד שיווי המשקל.

עזרים בסלון ובחדר השינה

גם בפעולות כמו ישיבה או שכיבה, אשר נראות לנו כמו משימות פשוטות שאינן דורשות עזרים מיוחדים, ניתן לשפר את חייהם של בני הגיל השלישי. כיום ישנו מגוון עצום של כורסאות טלוויזיה לקשישים אשר מאפשרות ישיבה נוחה ובריאה לגוף, מעבר נוח בין ישיבה לשכיבה, סיוע בפעולה של קימה וישיבה, מוצרי עיסוי הנמצאים בכורסאות ועוד. כורסאות אלה מסייעות לאנשים הנמצאים במצב של ישיבה לאורך רוב שעות היום והן הפכו בשנים האחרונות למוצר חובה לכל קשיש המעוניין לשפר את איכות חייו.

בחדר השינה ניתן למצוא כיום מיטות לקשישים אשר מותאמות למצבם הבריאותי. מיטות אלו מאובזרות במנגנונים חשמליים המסייעים להתאמת גובה המיטה ולמעבר פשוט ונוח מעמידה לשכיבה. בנוסף לכך, במיטות רבות ישנו מנגנון המאפשר הגבהה של הרגליים או של פלג הגוף העליון ובכך לאכול או לצפות בטלוויזיה בנוחות מקסימלית. רוב המיטות מצוידות גם במעקה בטיחות אשר מונע מצבים של נפילות מהמיטה.

כל המוצרים הללו תורמים לרווחתם ושיפור איכות חייהם של קשישים, וניתן למצוא אותם באתר נגיש. אם יש לכם שאלה או חיפשתם מוצר שלא מצאתם, צרו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם ולהעניק לכם שירות אדיב ואיכותי מכל הלב.