הגיל השלישי, סיעוד

מיטה סיעודית – מה חשוב לדעת לפני שרוכשים?

בחירת מיטה סיעודית לקשיש- צילום אילוסטרציה של מיטה סיעודית

מיטות סיעודיות הן מיטות המיועדות לחולים סיעודיים, נכים, בעלי מוגבלויות וקשישים. מיטות אלו מגיעות בגדלים ודגמים שונים. כיצד בוחרים את המיטה הסיעודית המתאימה?

 

שני הגורמים המרכזיים אליהם חשוב ומומלץ להתייחס במסגרת רכישת מיטה סיעודית, הם נוחות השימוש ובטיחות השימוש במיטה, בהתאם למצב הגופני והרפואי.

 

 מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים מיטה סיעודית?

מיטה סיעודית חשמלית היא מיטה מתכווננת המאפשרת מספר מצבי כוונון שונים, המותאמים לשכיבה ולטיפול. מיטה סיעודית חשמלית מאפשרת גם ניידות, למשל כשיש צורך לעבור  מחדר לחדר, בבית או בדירה.

לכל מיטה סיעודית ישנם מספר מצבים כיוונון אותם ניתן להתאים לתנוחת הגוף הנדרשת בהתאם לצרכי הטיפול השונים. היכולת לכוונן ולהתאים את המיטה לצרכי המטופל ולצרכי המטפלים היא הכרחית. מצבי הכיוונון השונים מאפשרים לבצע מגוון רחב של בדיקות וטיפולים מבלי להוריד את המטופל מהמיטה. להתייחס במסגרת הרכישה.

למיטה סיעודית יש מנגנון המאפשר את הרמת ראש המיטה ומנגנון המאפשר הרמה של הרגליים. כדי לאפשר למטופל לרדת בביטחה מן המיטה, מנגנון ההפעלה צריך להנמיך את המיטה עצמה לגובה של עד40 ס”מ. הגובה המקסימלי צריך להיות כ-80 ס”מ כדי לאפשר טיפול מיטבי למטפלים הניצבים סביב המיטה.

מלבד מצבי כיוונון, חשוב לוודא שהמיטה הסיעודית מיוצרת מחומרי גלם איכותיים בעלי עמידות גבוהה לאורך זמן, דבר המבטיח לכם מנגנוני כוונון איכותיים ללא תקלות ונזקי שבר.

נושא חשוב אליו יש להתייחס כשרוכשים מיטה סיעודית הוא מניעת נפילות. המעקה הייעודי הוא מעקה מובנה בכל מיטה סיעודית ובמידה ומצאתם דגם בו המעקה לא קיים, חשוב לדרוש הוספה של המעקה. מומלץ שגם המעקה הייעודי יאפשר עם מספר מצבי כוונון.

בדומה לכל ריהוט סיעודי אחר, מומלץ שגם רכישת מיטה סיעודית תעשה באמצעות בתי עסק העוסקים ומתמחים בנושא, כאשר נושא האחריות הוא אחד מהנושאים המרכזיים אליהם חשוב להתייחס במסגרת הרכישה.

לרוב, מיטה סיעודית היא מיטת יחיד, שרוחבה הוא 80 ס"מ אבל ישנן גם מיטות זוגיות שהן מרווחות יותר עבור המטופל, אך גם מתאימות לשני בני זוג שאינם מעוניינים לפצל את חדר השינה. אם שוקלים רכישת מיטה רחבה יותר מ-80 ס"מ יש לוודא כי בחדר יש מקום מספק לתמרון ולתנועה.  בחדר.

אצלנו בחברת נגיש, תוכלו למצוא מגוון רחב של פריטי ריהוט סיעודי הכוללים גם מיטות סיעודיות בגדלים שונים, וזאת לצד אביזרי עזר נוספים לבעלי מוגבלויות, מטופלים סיעודיים ובני ובנות הגיל השלישי. מזמינים אתכם.ן להיכנס לקטלוג המוצרים שלנו. וכמובן – מוזמנים.ות ליצור איתנו קשר על מנת שנוכל לספק מיידע נוסף ולסייע במידת הצורך.