סיעוד

העמסת קלנועית לרכב- הקושי והפתרון

אתגר הניידות

אחד האתגרים הגדולים ביותר בקרב קשישים, אנשים מבוגרים ובמיוחד אנשים מוגבלי ניידות ותנועה, היא יכולה ההתניידות שלהם אל מחוץ לכותלי הבית. אם מרחיבים את זה אז גם ההתייחסות היא לנסיעה למרחק משמעותי מהבית, תוך שימור היכולת לתפקד.

במקרים כאלה ישנם שני פתרונות:

  1.   שימוש בכסא גלגלים רגיל או חשמלי.
  2.   שימוש בקלנועית – רצוי מתקפלת והעמסתה לרכב.

פרקטיות- זה שם המשחק

כסא גלגלים הוא כלי נפלא לשימוש של מוגבלי ניידות ותנועה, אך לעיתים מפאת גילם, מתקשים במיוחד אנשים מבוגרים, להתנייד איתו. המשמעות היא שהם צריכים מישהו שיסייע להם בדחיפת הכיסא והעמסתו על הרכב. אם הכסא לא מתקפל- זו בעיה נוספת, מכיוון שיהיה קשה מאוד להוביל אותו, ברכב פרטי רגיל- מה שמסרבל את התהליך. לא פרקטי- כבר אמרנו?!

כסא גלגלים חשמלי הוא הפתרון המועדף לבעיה זו, היות שהוא מקטין את התלות והצורך באדם נוסף. אך מצד שני יש לו שתי נקודות חשובות לציון:

  1.   כסא גלגלים חשמלי הנו יקר יותר מכסא גלגלים רגיל.
  2.   כסא חשמלי ממונע, צריך שתהיה לו היכולת להתקפל- ללא יכולת זו, שוב, יהיה קשה להעמיס אותו על רכב פרטי.

קלנועית היא פתרון אידיאלי מכיוון שכיום תוכלו למצוא קלנועיות מתקפלות, שיכולות לענות על כל הדרישות שאתם צריכים:

  •       קלנועית מתקפלת– יש כיום כאלה המתקפלות אפילו לגודל של מזוודה
  •       קלת משקל– תוכלו למצוא כלים קלים ומתקפלים שיענו על הצורך גם לנייד את הכלי אל מחוץ לבית ולנסיעה בעיר, בקניון ואפילו בכביש (בזהירות רבה כמובן- ולא בכבישים ראשיים).
  •       מחיר ביחס לתמורה– כאן העלות לתועלת הגבוהה ביותר שתוכלו לקבל מכלי חשמלי שמעניק לכם או ליקיריכם עצמאות ויכולת תנועה חופשית.

אבל מה עושים כשצריך להעמיס?

נקודת הקושי הגדולה ביותר בסיפור היא דווקא הבעיה הלוגיסטית המתמקדת בהעמסת הכלי על גבי הרכב. הרבה פעמים צריך מנוף מיוחד שגם הוא עולה לא מעט כסף, ומצריך התאמה מיוחדת על גבי הרכב או התקנה על הגג. המשמעות היא עלויות הרכבה והתקנה, קידוחים על גבי הרכב, וכשמחליפים את הרכב צריך שוב לטפל בנושא מחדש.

יש לא מעט אנשים שיש להם בעיות גב ולא מסוגלים להרים ולשאת משקלים כבדים אפילו לא עשרה קילוגרמים, ואחרים שאינם מעוניינים להסתבך עם ההתקנה והקידוחים ברכב. אז איך מעמיסים את הכלי מבלי לשבור את הגב?

מנוף לרכב- EZ Ride

חברת נגיש משווקת ומוכרת מנוף ייחודי וייעודי לרכב המתאים לכל סוגי הרכבים. המנוף מאפשר התקנה קלה ופשוטה בתא המטען של הרכב, ללא קידוחים וללא סיבוכים מיותרים. המנוף, מאפשר הרמה קלה ופשוטה עד 60 קילוגרמים וללא מאמץ מיותר.

המנוף מותקן באמצעות ווים ותופסנים על המושב האחורי ותא המטען, ובכך מונע קידוחים הפוגעים בערכו של הרכב.
ניתן להעבירו בקלות מרכב לרכב, גם כאשר אתם מעוניינים למכור את הרכב.
הוא מעניק לכם העמסה קלה, בטוחה, שקטה ואופטימלית, ללא כאבי גב וללא מאמץ מיוחד מצידכם.

צפו בסרטון של המוצר:

 

 

כך תוכלו לנוע בחופשיות וללא מאמץ

כבר לא צריך להתלבט או לחשוב- גם לא להרים משאות כבדים או לאמץ את הגב. מנוף קטן לרכב- זה כל מה שצריך, על מנת שתוכלו להעמיס את הקלנועית או כסא הגלגלים החשמלי שלכם לרכב, וכל זאת מבלי להתאמץ.
ההתקנה קלה ופשוטה, הכלי קל לעבודה ופשוט לתפעול, בעל טכנולוגיה מתקדמת שתאפשר לכם להעמיס ולפרוק בקלות ומבלי "לשבור את הגב".

EZ RIDE מנוף לרכב
EZ RIDE מנוף קטן לרכב
מנוף הרמה לקלנועית לרכב EZ RIDE
EZ RIDE מנוף להרמת קלנועית לרכב - מנוף לרכב לקלנועית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *