הגיל השלישי, סיעוד

פתרונות הרמה והעברה למטופלים שכדאי להכיר

המאה העשרים ואחת מתאפיינת ככזו שבה הטכנולוגיה היא מתקדמת ומעניקה פתרונות מתקדמים וטכנולוגיים במגוון רחב של נושאים ונישות. הקידמה והטכנולוגיה כיום מאפשרות גם מענה לאוכלוסייה של מוגבלי ניידות ותנועה. כיום, ניתן למצוא מבחר פתרונות הרמה והעברה למטופלים מוגבלי ניידות ונכים- שלא היו קיימים בעבר. עובדה זו, מאפשרת לאנשים אלה הרבה יותר אופציות ואפשרויות לנוע הן בתוך הבית ומחוצה לו- בצורה הרבה יותר קלה ופשוטה.

במאמר זה נציג לכם את פתרונות ההרמה וההעברה, על מנת שתכירו אותם ותוכלו להיעזר בהם על מנת לשפר את איכות חייהם של קרובי משפחתכם האהובים או הקרובים לכם, באמצעות פתרונות נגישים, קלים, ובעיקר- משני חיים למי שנעזרים בהם. אז בואו ונתחיל.

מנופים  לרכב

אם בעבר הרמה של אדם לרכב או העמסת כיסא גלגלים או קלנועית היה דבר שכרוך או באדם חזק במיוחד או בשניים או שלושה אנשים, הכי שכיום הדבר ניתן לביצוע בפשטות ובקלות. כיום ישנם שני סוגים של מנופים יעילים להרמה:
1. מנוף לרכב להרמת קלנועית 2. מנוף להרמת אדם

מנוף לרכב להרמת קלנועית

מנוף קטן לרכב- מנוף הרמה לקלנועית לרכב EZ Ride - נגיש

 

 

הכירו את EZ Ride- מנוף קטן לרכב המיועד להעמסה ופריקה של קלנועיות מתקפלות. מעבר לעובדה שמדובר במוצר איכותי וסופר יעיל, זהו מנוף שאינו מצריך קידוחים מיוחדים שעלולים להרוס או לפגוע ברכב. מדובר בכלי קל ופשוט להרכבה, שיסייע לכם להעמיס את הקלנועית המתקפלת בצורה קלה ומהירה-ומבלי לשבור את הגב. לפרטים נוספים על EZ Ride לחצו כאן >>>

 

 

 

בלה מנוף מרים אדם

מכירים את זה שפעם הייתם צריכים עזרה של 2 אנשים על מנת להעביר אדם מוגבל ניידות או נכה מכיסא הגלגלים שלו למושב הרכב? זה לא משנה אם זו הרמה מכיסא גלגלים רגיל או כסא גלגלים חשמלי– זה תמיד היה קשוח, מעייף ובעיקר מאתגר לא ככה? אז לא עוד! הודות למנוף בלה שהוא קל ופשוט להתקנה- ניתן לבצע את הפעולה הזו בקלות ובפשטות, ובסיום להעביר את המנוף לבגאז'! כן כן- ממש ככה. התפעול קל ופשוט, קצר ומהיר להתקנה, וחוסך לכם המון אנרגיה וכאבי גב מיותרים של הרמות משקל. לא מאמינים? פשוט תמשיכו והקליקו על הקישור 😊

לפרטים נוספים על מנוף מרים אדם בלה (VELLA) לחצו כאן  >>>

 

 

 

 

מנופי הרמה והעמדה

צריכים עזרה להרמת מוגבל ניידות, נכה או אנשים כבדי משקל? כיום יש כמה פתרונות יעילים שאינם מצריכים מאמץ מיוחד. רק לבוא, לחבר ולהרים בזהירות. מנופי הרמה מיועדים להרמה של אנשים- ממצב שכיבה  או ישיבה לכיסא ייעודי, בעוד שכסאות העמדה מיועדים להעמדה של אדם כך שיוכל לחזק את היציבה או להיות בפוזיציה נוחה לפעילות תוך כדי שהאדם קשור ומאובטח (למניעת נפילות חלילה). כל המנופים בין אם הם חשמליים או ידניים עובדים על העיקרון של לחץ הידראולי- מה שמאפשר להם המון כוח להרמה.

בין המנופים תוכלו למצוא:

מנוף הרמה– מיועד להרמת כל אדם מהמיטה או מהספה או הכורסא- בצורה קלה תוך שימוש בערסל ייעודי שקל מאוד להלביש אותו סביב המטופל, וההרמה היא קלה מהירה ופשוטה.

 

מנוף העמדה– מיועד לאנשים שסובלים מבעיות פיזיולוגיות הגורמות להם לקשיי הליכה ומוגבלי ניידות. המטרה בהעמדה היא לרוב חיזוק השרירים וטונוס השרירים ולמנוע החמרה במצבם.

 

כסאות העברה

כסאות העברה מיועדים להעברה של המטופל מנקודה אחת לנקודה שניה. ברוב המקרים הם מיועדים להעברה והובלה לשירותים ולמקלחת והם יכולים להיות חשמליים או רגילים על בסיס הידראולי.
להלן שתי דוגמאות:
מנוף העברה חשמלי Aspen Multi צר 54 ס”מ

כסא העברה חשמלי לשירותים ולמקלחת ASPEN

 

 

 

 

מעלוני כיסא ומשטח

לא עוד מעליות וסיבוכים, לא עוד מגבלה של קומה שניה! זה נגמר מכיוון שכיום ישנם כמה סוגים של מעלונים- מעלוני כיסא ומעלוני משטח המאפשרים לאדם לעלות במדרגות- בין אם מדובר בקו ישר- עליה של קומה אחת, או בין אם מדובר במדרגות מתעקלות של קומותיים או יותר. אין יותר צורך במעלית יקרה רק לעלות עם הכיסא גלגלים או להתיישב על המעלון כיסא- והוא כבר יישא את למעלה או למטה- ואפילו יש לו שלט!

להלן כמה מעלונים שתוכלו למצוא ולרכוש ולהתקין אצלנו בנגיש:

מעלון מדרגות קו ישר

מעלון מדרגות מתעקל Infinity

מעלון משטח קו ישר דגם Logic

מעלון משטח מתעקל דגם Slim

 

מקווים שמידע זה תרם ועזר לכם. אם יש לכם שאלות או שאתם צריכים עזרה או ייעוץ- אתם מוזמנים ליצור קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

מוזמנים להעביר ולשתף את המאמר ברשתות החברתיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *